пʼятниця, 30 березня 2012 р.

Модуль 9-10

Нарешті хороший робочий ритм! Все встигаю- від теорії до практики.
Сьогодні я поповнив свою педагогічну скарбничку ще одним методом диференційованого навчання, тобто за продуктами навчання.(Точніше буде сказано, нарешті усвідомив). Цікаво, я дозволяю учням самостійно обирати способи та інструменти для створення та презентування своїх продуктів навчальної діяльності. Який буде очікуваний результат? Групи із сильних, слабких чи "змішаних" учнів. Де буде спрацьовувати метод найефективніше? Потрібно подумати! Дякуючи інструментам та методам оцінювання, що зібрані в цьому курсі можна "орати" це освітянське поле і засіяти новим зерном. .
 Особливо цінним для мене сьогодні було знайомство з видами множинного інтелекту.. Відчутно подих науки.Окрема велика подяка сайту "Створення ефективних проектів"  - золота скарбничка педагога. Без цих курсів, як ще довго б не потрапив на нього і педагоги моєї школи б не знали про його існування. А так...Все ОК! 

Немає коментарів:

Дописати коментар